Vánoce - příležitost k marketingu

Každý obchodník si od Vánoc slibuje zejména zvýšení zisků z prodeje. Lidé jsou však opatrní na to, kolik před vánočními svátky utratí a zároveň se také bojí o svou bezpečnost. Pro e-obchody to platí dvojnásob. Článek nabízí tipy, jak pozornost zákazníků upoutat.

První zásada – speciální nabídky by měly být co nejatraktivnější. Čím větší hodnoty zákazníkům přinesou, tím více se zvýší obrat. Mezi takové speciální nabídky patří například vánoční slevy, speciální cena za více výrobků (3 za cenu 2), bonus za nákup, doprava zboží zdarma nebo možnost nákupu na splátky.

Druhá zásada – protože speciální nabídky mají pouze dočasnou platnost, nemělo by se šetřit na jejich reklamě. Tyto nabídky se měly inzerovat online (např. prostřednictvím reklamního banneru) i offline, případně prostřednictvím reklamního e-mailu rozeslaného všem registrovaným zákazníkům

**Datum vydání:** XII/2001
Zdroj: Ecommerce-guide - průvodce elektronickým obchodováním
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ecommerce-guide