Trh "elektronického vzdělávání" se dává do pohybu

Britské mediální sdružení **Pearson** (které mj. vlastní přes 50 % časopisu **The Economist**) sází na trh „elektronického vzdělávání“ (e-learning). Úloha sdružení **Pearson** má spočívat v doručování výukového materiálu v elektronické podobě. Za tímto účelem již byl zprovozněn portál **education.com**. Nový typ trhu nabízí příležitost i pro řadu dalších firem.

Trh elektronického vzdělávání můžeme rozdělit na tři sekce:
- školy,
- univerzity,
- podnikatelská a obchodní školení.

Jedním z prvních kandidátů na zavedení nových výukových prostředků je **University of California**. Pokud jde o obsah, převažuje výuka předmětů souvisejících s podnikáním.

Myšlenka elektronického vzdělávání jako takového není nikterak převratná, nové technologie (především počítačové sítě) jí však dávají zcela novou podobu. V souvislosti s elektronickou výukou se přirozeně očekává prudký nárůst zátěže Internetu.

*Datum vydání:* II/2001
Zdroj: The Economist - server prestižního britského týdeníku The Economist
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Economist