Tipy pro registraci na vašich stránkách

Většina provozovatelů internetových obchodů chápe, že dobře promyšlený emailový program, který si zákazník sám zvolí, přinese provoz na jejich stránky, zvýší prodej a konečně přitáhne i stálejší zákazníky.

Dle nedávného průzkumu se chystá 68 % obchodníků investovat více do emailového marketingu, než v roce 2004.

Zahrňte zkrácený registrační formulář na každou stránku vašeho webu.

Hodně provozovatelů se spoléhá na malý odkaz, ale ten, pokud ho uživatel aktivně nehledá, může být snadno přehlédnut. Ještě horší je, že někteří poskytnou možnost emailové registrace jen těm, kteří uskutečnili prostřednictvím stránek nějaký nákup.

Jak bude naloženo s osobními daty uživatelů?

Pokud neprodáváte nebo nesdílíte emailový seznam adres, jasně to svým klientům sdělte.

Vypíchněte výhody, které budou klienti mít, když se zaregistrují.

Budete zasílat aktualizaci produktů, tipy, informace o zajímavých slevových akcích? Je třeba, aby se váš zákazník dozvěděl co nejvíce informací, které by mohly přispět k tomu, že se rozhodne se zaregistrovat.

Jedna osvědčená cesta, jak zvýšit počet registrací, je dát do placu něco hodnotného. Například můžete vyhlásit slosování mezi registrovanými o nějakou hodnotnou cenu nebo slevu.

Nechte vaše klienty, aby si zvolili frekvenci zasílání emailů.

Někdo by nic nenamítal proti každodennímu zasílání emailů, jiným už by to mohlo být nepříjemné. Tímto krokem si získáte značnou důvěru.

Požadujte, aby svoji emailovou adresu potvrdili.

Lidé poměrně často chybují a zbytečně byste mohli přijít o jistou část klientů. Pokud by pouhá 2 % z nich chybovala, je to 100 z 5000, kteří vaše emaily nebudou dostávat!

Používejte verifikaci.

Bude dobré pro vás i pro vaše klienty, když budete vyžadovat potvrzení. Budete si jisti, že emailové adresa registrovaného skutečně patří osobě, která registraci provedla.

Poděkujte jim za registraci.

Může se zdát, že je to samozřejmé, ale narážíme na internetu na provozovatele, kteří tuto samozřejmost opomíjejí. V rámci této děkovné části můžete také zahrnout odkaz „podělte se s přáteli“.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs