Tajemství internetových marketingových programů

Úspěšné vybudování značky je dnes stále složitější, zejména v internetovém obchodě. Návratnost investic v tomto smyslu zaručuje pouze vytvoření více specifických programů na podporu značky a lepší koordinace jejich vzájemného propojení. Marketingové komunikační programy dnes celosvětovou sítí doslova hýbou. Základem jejich úspěchu jsou tři postupy: přehánění, diferenciace informací a integrace marketingových přístupů. Za vším však musí být angažovanost a zájem.

Internetové marketingové programy mohou být účinnější, použijí-li se v nich „klasické“ postupy typu reklamy či sponzorství. Nejprve je však třeba, aby si společnost vytvořila celkový marketingový plán, do něhož Internet přirozeně začlení. Záleží také na designu webových stránek, který by měl zákazníky motivovat k jejich pravidelnému používání.

Internet hraje v případě marketingových programů roli integrátora, zprostředkovává spojení mezi jednotlivými komunikačními snahami. Nabízí v tomto směru nekonečné možnosti. Je pouze třeba využít podnikový marketingový potenciál kreativně a postavit značku na skutečných hodnotách.

**Datum vydání:** VII/2002
Article source Strategy+Business - a U.S. management magazine
Read more articles from Strategy+Business