Tady to prosím vyplňte

Mnoho firem nyní přechází k elektronickému účtování (e-billingu) a implementuje systémy a procesy, které jsou k tomu potřebné. Úspěch se obvykle dostaví tehdy, když si firma vytvoří komplexní strategii vytváření účtů, komunikace se zákazníky a marketingu služeb. Je také vhodné zákazníky pomocí různých slev a odměn či snížení úrokových sazeb motivovat, aby na systém elektronického účtování přešli.

Odborníci se domnívají, že hlavní roli ve vytváření e-billingového programu firmy by měli hrát výkonní vedoucí finančních oddělení. Jejich nejdůležitějším úkolem je identifikovat ziskovost každého zákazníka a upevnit dlouhodobě jejich loajalitu. CFOs mohou také vyvinout program podpory rozhodování, který by umožnil přehodnocení struktury marketingu, reklamy a dalších programů.

Finanční oddělení může také hrát významnou roli při prognózách a maximalizaci cash flow a snižování výdajů ve vztahu ke zpracování plateb. Může také zařídit, aby celá organizace program elektronického účtování správně strukturovala a snížila tak náklady na pracovní síly a vytvořila integrovanou platformu pro e-komerci.
Zdroj: Business Finance Magazine - informace o podnikových financích, strategiích, řízení rizika a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Finance Magazine