Společnost Cincom získala v oboru call center cenu Výrobek roku

Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za její produkt **Encompass**. Tato cena se uděluje firmám, které přispěly ke zkvalitnění kontaktu s novými i potenciálními zákazníky.

V průběhu roku 2000 integrovala společnost **Cincom** do svého produktu funkci jednotného zpracování zpráv, webové služby a systém automatizovaných odpovědí. Díky těmto technologiím mohou zákazníci využívat při spolupráci s call centrem všech možných způsobů a metod.

Produkt **Cincom Encompass** podporuje služby zákazníkům a prodej a marketing prostřednictvím více různých informačních kanálů. Mezi jeho funkce patří např.

* jednotné pracovní prostředí operátora,
* kompletní řízení hovorů včetně ukládání (historie),
* integrace počítačové telefonie,
* zobrazování a archivace dokumentů,
* řízení toku prací,
* integrace hlasové odpovědi,
* vytváření individualizovaných dokumentů,
* on-line skriptování.

**Datum vydání:** 02/2001
Zdroj: CRM Forum - Nezávislé centrum pro řízení vztahů se zákazníky.
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Forum