Sedm rad pro předvánoční e-komerci

Před Vánočními svátky se očekává obrovský nárůst internetového nakupování. Je i Vaše společnost připravena maximalizovat prodej online? Je nejvyšší čas, abyste kriticky zhodnotili podnikové webové stránky a provedli nutné úpravy. Entrepreneur má pro vás sedm chytrých rad, jak docílit vyššího online obratu:
1. Komunikujte s dřívějšími zákazníky – i v době spamu může e-mailová kampaň pro stávající a dřívější zákazníky vyprodukovat hodně. Přelom listopadu a prosince je vhodný čas. Vyhněte se takové formě, díky které by si zákazníci spletli vaši zprávu se spamem, zaměřte ji osobně a učiňte takovou nabídku, kterou vaši zákazníci budou považovat za jedinečnou.
2. Buďte snadno k nalezení – mnoho spotřebitelů využívá internetové vyhledavače, pokud ještě nemáte reklamu nebo odkaz na hlavních internetových vyhledavačích, teď je pravý čas, kdy začít. Pokud jste již zkušení v této oblasti, uvažujte o přidání několika klíčových slov.
3. Propagujte své stránky – online konkurence je silná, proto musíte dát potenciálním zákazníkům důvod k návštěvě vašich stránek. Umístěte reklamu na stránky, které navštěvuje vaše cílová skupina. Reklamní odkazy by měly vést přímo na vaši nabídku, ne na home page.
4. Prohlubte obsah – přehled produktů, fotografie, velikostní tabulky, mapu stránek...
5. Usnadněte nákup – návštěvníci musí najít, co hledají, rychle a snadno. Umožněte jim to.
6. Snižte opouštění nákupních košíků – lidé je opouští většinou proto, že je zaskočí přidané poplatky nebo přepravní sazby apod. Raději toto uvádějte rovnou od začátku. Můžete nabídnou doručení zdarma. Nabízejte různé možnosti platby.
7. Chraňte soukromí zákazníků – hlavní prioritou online kupujících je uchování osobních informací v bezpečí. Vaše politika důvěrnosti osobních informací by měla být na vašich stránkách vidět.

-ba-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com