Reklama na Internetu se stále více zaměřuje přímo na zákazníka

Článek se zabývá reklamou na Internetu a strategiemi, které v současné době firmy používají k získání zákazníků. Pokud se správná reklama dostane ke správným lidem, je vyhráno. V současné době se stále více rozmáhají reklamní společnosti, které platí zákazníkům za shlédnutí reklamy - za to si od nich na oplátku nechají sdělit osobní údaje (zájmy apod.), aby se reklama zaměřila správným směrem. Bannery na stránkách nejsou příliš efektivní, protože lidé si zvykli je ignorovat.

Společnost AllAdvantage, která platí registrované uživatele za shlédnuté reklamy, používá stejně jako ostatní podobně orientované firmy tzv. viewbar - program, který mají uživatelé spuštěný a pomocí něhož se k firmě dostávají informace o tom, kde se uživatel na síti pohybuje. Opět taktika, která slouží k lepšímu zaměření reklamy podle konkrétních zájmů osob.

Vše směřuje k tomu, že osobní data budou jednou velmi výnosným artiklem a mnohé firmy budou ochotny za ně zaplatit.
Zdroj: The Economist - server prestižního britského týdeníku The Economist
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Economist