Prodávat po Internetu není jednoduché

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z nedávného zahraničního průzkumu. Stejně jako u „kamenných“ či katalogových firem se zákazníci raději spoléhají na renomované firmy s pevnější tradicí.

Článek dále nabízí několik velice užitečných tipů pro firmy, které se e-komercí chtějí vážně zabývat:
* Na webových stránkách by neměly chybět informace o fyzickém sídle firmy, tedy telefon, kontaktní adresa a e-mail. Zahrnuty by měly být také údaje o vlastníkovi, účelu a poslání firmy,
* Webové stránky by měly jasně rozlišovat novinky od reklamy. Chybět by neměly ani informace o sponzorství či odkazy na další užitečné stránky,
* Základní údaje o financích by měly být také zahrnuty, zvláště dotýkají-li se konečné ceny a tím vlastně také zákazníka,
* Nesprávné a zcestné informace by měly být včas a průběžně opravovány, a
* Měla by být zvláště zdůrazněna firemní politika pro zachování soukromí a bezpečnosti zákazníka i všech provedených informací.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily