Proč podpořit on-line recenze od zákazníků?

Vytisknout

Jak objevuje řada e-obchodníků, on-line recenze od spokojených zákazníků mají větší váhu u ostatních kupujících než většina jiných forem marketingové komunikace.Tom Cox zGolfballs.com je přesvědčen, že existuje řada dobrých důvodů, proč mít na stránkách takovéto recenze. Lidé, kteří zde nakoupí, tu rádi recenzi zanechají. Poskytují relevantní obsah pro čtenáře i vyhledávače.Dát zákazníkům možnost se vyjádřit se vyplácí. Zákazníci, kteří zanechají recenzi si údajně kupují více zboží, než ti,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace