Poznáváme Google

Během posledních několika let mám dobré výsledky ve spolupráci s Googlem a rozhodl jsem se napsat tento článek. Musím přiznat, že náš vztah nebyl vždy růžový. Znám Google již hodně let, ještě když nebyl moc v povědomí. Začal jsem analyzovat každý jeho krok a uvědomil si, že je to chytré a extrémně záhadné stvoření. Rozhodl jsem se s ním angažovat více a předkládám zde několik věcí co jsem se naučil.

Google je královnou logiky

Vyhněte se čemukoliv co by vás zařadilo na černou listinu tohoto vyhledávače, např. hostování na 50 sesterských stránkách jednoho serveru.

Až budete optimalizovat jednotlivé stránky vašeho webu, analyzujte každou z nich a identifikujte nejvhodnější klíčové slovo pro každou z nich. Pokuste se slova udržet ve stejném kontextu.

Google rád „cestuje“

Je známo, že Google má rad odkazy. Zdá se, že Google preferuje stránky, které mají několik interních a externích odkazů. Pokud máte pochyby, zkuste zadat nějaké obsáhlé heslo nebo frázi a podívejte se na několik prvních stran, které vám nabídne.

Google je populární a očekává, že vy také

Čím oblíbenější jsou vaše stránky, tím více vás Google bude „mít rád“. Je zřejmé, že mít několik kvalitních „inbound“ odkazů na vašich stránkách je klíčovým prvkem.

Bez ohledu na to, zda je vaše stránka informativní, e-komerce, nebo jen softwarovou verzí vaší navštívenky, je důležité mít kvalitní obsah a také častou aktualizaci. Pokud bude aktualizace na denní bázi, Google začne, pomocí „freshbotu“, vaše stránky častěji navštěvovat a zařazovat nový obsah do své databáze.

Pokud jste si ještě nevšimli, udržet tempo s Googlem není snadné. Získání benefitů z tohoto partnerství vyžaduje jisté znalosti, um a kreativitu.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs