Poučte se z březnového marketingového šílenství

Existují důležité poznatky, které mohou obchodníci získat sledováním ostatních. Aplikací následujících strategií mohou vylepšit svůj e-mailový marketing:

- Studování konkurence. Zkoumejte e-mailovou aktivitu jiných firem ve vašem oboru. Některé možná e-maily vůbec nezasílají a tím vám dávají výraznou konkurenční výhodu. Pokud mají e-mailový marketingový program, zjistěte, co dělají lépe než vy a snažte se jejich nápad využít. Alternativně, ve kterých oblastech jsou jejich slabiny a jak toho můžete využít. Zajistěte, abyste měli lepší nabídku a jasnou komunikaci.

- Zajistěte úhlednost. Testujte svůj e-mail na různých e-mailových klientech a zajistěte, aby vypadal na všech dobře. Pokud používáte obrázky, zajistěte, aby byla vaše zpráva jasně čitelná i tam, kde se posílání obrázků neumožňuje. Stejně tak zajistěte funkčnost u všech e-mailových klientů, pokud používáte Flash, video nebo jiná média.

- Využívejte osvědčených a jednoduchých praktik. V každém oboru existují oblasti, které přestože jsou nenáročné, mohou mít vliv na celkový efekt. Jednou z takových je například uvítací hláška, která je velmi důležitá pro úspěch e-mailové kampaně. Dodržujte především konzistentní styl.

- Zkoušejte a testujte. Udržujte své strategie „čerstvé“ testováním různých prvků vaší zprávy. Může to být krátká versus dlouhá verze, verze pouze s obrázkem nebo pouze text atp. Nepoužívejte slepě bez prověření nejnovější strategie.

- Vyhněte se problémovým situacím. Například se ujistěte, že lidé, kteří obdrží vaše e-maily, potvrdili souhlas s jejich zasíláním a nezneužívejte ho. Zasílejte pouze relevantní obsah a udržujte rozumnou frekvenci.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs