Online obchodování - nejdůležitější je poskytování služeb

Autor se v článku zamýšlí nad tím, jak mohou firmy prodávající své zboží prostřednictvím Internetu zvýšit své zisky. Podle něj by se firmy měly zaměřit zejména na to, jak zkvalitnit své dosavadní služby - i přesto, že jsou v současné době spíše nucené vyrábět a prodávat ve větším objemu a rozšiřovat svá odbytová místa.

Klíčem k úspěchu je podle něj zejména zkvalitnění služeb zákazníkům. Zákazník nechce jen koupit zboží, vyžaduje i servis a zákaznickou podporu. Neméně důležité je také neustálé porovnávání s konkurencí (v tomto případě s konkurenčními servery) a správné zaměření reklamní kampaně.

Autor mimo jiné také zdůrazňuje důležitost obchodních kontaktů.

**Datum vydání:** 13.9.2001
Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ