Ochrana zákazníka - ochrana osobních dat na Internetu

Někteří uživatelé Internetu mylně zaměňují pojmy „bezpečnost“ a „soukromí“. oba jsou stejně důležité a v některých bodech se překrývají, není to však totéž. Majitel internetového podniku (v oboru e-komerce) však musí zajistit, aby se jeho zákazníci na stránkách cítili v bezpečí a aby byla zajištěna ochrana jejich soukromí.

E-obchodníci již zjistili, že bezpečnost je pro jejich úspěch v oboru kritická a někteří provozovatelé stránek jsou ochotni jít v tomto směru až do extrému. Zákazníci se internetových transakcí stále bojí, protože si myslí, že by mohlo dojít ke zneužití jejich osobních údajů.

Zákazníci by měli vědět o bezpečnostních postupech e-obchodníků, proto je dobré tyto informace zveřejnit na webových stránkách. Tato informace může sloužit jako motivace lidem, kteří se stále ještě k nákupu online neodhodlali. Mnohdy firmu zachrání před krachem právě to, že má dobrou pověst co do bezpečnosti osobních údajů svých zákazníků.

**Datum vydání:** XI/2001
Zdroj: Ecommerce-guide - průvodce elektronickým obchodováním
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ecommerce-guide