Obtěžují vaše stránky zákazníky?

S tím, jak internetoví spotřebitelé vyzrávají a začínají být náročnější a znalejší, méně tolerují nedostatky na internetových stránkách.

V jednom průzkumu prohlásilo celých 70 % respondentů, že nenakupují a více se nevracejí na stránky, kde byli obtěžováni například pop-up reklamou nebo po nich byla vyžadována registrace, aby se dostali k dalším informacím či instalace dodatečného softwaru.

Další spolehlivé „odpuzovače“:

- nefunkční odkazy,

- zmatená navigace,

- pomalé načítání stránek,

- neefektivní vyhledávací nástroje v rámci stránek,

- pohybující se text a nevábivý design.

V dnešní době se - podle Tiffany Shlainové, zakladatelky The Webby Awards - firmy začínají starat o své stránky více. Dříve bylo hlavním cílem dostat potenciální zákazníky na stránky, nyní je to i nabídnout jim informace, odkazy a služby, které jim maximálně pomohou.

Shlainová jmenuje několik příkladů pro vylepšení stránek:

- Vyhněte se všemu, co uživatele zpomalí nebo obtěžuje.

- Mějte co nejpřehlednější navigační lišty a systém tak, aby návštěvník vždy věděl, kde je a jak se může dostat zpět.

- Vložte přímý odkaz z domovské stránky na kontaktní informace vaší firmy včetně telefonů, faxů, a emailové adresy.

- Zvýrazňujte novinky z odvětví nebo o vaší firmě a často stránky kontrolujte a aktualizujte.

-av-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com