Obsahový marketing: Proč je vlastně tak účinný?

Pokud chcete, aby vaše firma uspěla, co nejdřív začněte vytvářet poutavý, inspirativní a vysoce kvalitní obsah. Právě dobrý obsah je totiž to, co by mělo tvořit jádro vašich marketingových aktivit.

Ilustrační snímek

V zásadě existují tři typy obsahu:

  • Obsah vytvářející váš positioning
  • Obsah, se kterým se uživatelé dovedou ztotožnit
  • Obsah, který zadarmo poskytuje něco hodnotného

Proč je však vlastně obsahový marketing pro firmu tak důležitý? Web addicted2success.com poskytuje následující argumenty.

Zvětšuje vaše publikum

Každá nová firma zoufale potřebuje, aby si jí lidé všimli. Musíte být známí, protože jenom pak lidé budou navštěvovat váš web a nakupovat u vás. Než se k vám potenciální zákazníci dostanou, musejí vás nejprve objevit.

Obsahový marketing podporovaný aktivitami na sociálních sítích může právě tomuto hodně pomoci. Sdílejte své blogové příspěvky na Facebooku, LinkedInu a Instagramu. Pokud máte nějaké dobré nápady, můžete také vytvářet videa. Nemusí to být jen text – existuje mnoho poutavých formátů a typů obsahu, ať už jde o případové studie nebo doporučení od vašich zákazníků.

Obsahový marketing můžete využít k přilákání ideálních zákazníků

Přizpůsobte svůj obsah vašemu ideálnímu zákazníkovi. Vaším cílem by mělo být vytvořit něco zajímavého, co bude velmi relevantní pro skupinu vašich ideálních zákazníků. Pokud lidé uvidí vaše příspěvky a okamžitě se v nich najdou, pak váš obsah bude velmi úspěšný.

Můžete se prezentovat jako odborníci

Vlastní obsah je skvělý způsob, jak předvést své dovednosti a odborné znalosti. Vytvářejte infografiky, blogové příspěvky nebo hostěte přednášky a webináře. Dejte vašemu publiku něco hodnotného tím, že poskytnete něco skutečně užitečného nebo nového. Začněte se prostě prezentovat jako odborník ve svém oboru.

-jk-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success