Nejčastější mýty o LinkedInu

Ilustrační snímek

Profesní sociál síť LinkedIn zahájila svou existenci v obývacím pokoji svého zakladatele Reida Hoffmana v roce 2002. Od té doby si získala více než 175 milionů uživatelů z celého světa a pracuje pro ni více než 2800 zaměstnanců v pěti městech USA a dalších 19 městech ve světě. V Česku ji podle posledních statistik z jara letošního roku používá minimálně 250 tisíc lidí, předvším manažerů a podnikatelů.

Tito lidé vnímají LinkedIn převážně jako místo, kde mohou dělat byznys a navazovat kontakty s podobně uvažujícími lidmi bez ohledu na jejich bydliště. Obecně však stále přetrvávají některé mýty, které tuto sociální síť obklopují. Podle serveru socialmediatoday.com jsou to především následující tři:

1. LinkedIn je místo pro náboráře a zájemce o práci

Samozřejmě, že náboráři a uchazeči o práci zde mají velký prostor, stejně tak se zde však prezentují manažeři a specialisté z nejvýznamnějších společností světa. Najdete zde například ředitele ze všech společností, které se umístily v žebříčku největších amerických firem Fortune 500. Vedle nich je to pak velká spousta lidé z větších či menších firem, kteří momentálně aktivně práci nehledají. Jejich cílem je být součástí lokální nebo i globální komunity ve svém oboru.

2. LinkedIn používají hlavně Američané

Více než 60 % všech uživatelů LinkedInu není z USA, pocházejí z více než 200 zemí a oblastí světa. Více než 44 milionů uživatelů je z Evropy. LinkedIn byl dosud lokalizován do 18 světových jazyků. Chcete-li proto oslovit manažery a profesionály i v jiných zemích než v USA, máte možnost.

3. Absolventi vysokých škol jsou k nalezení na Facebooku, nikoli na LinkedInu

Právě absolventi vysokých škol jsou nejrychleji rostoucí demografickou skupinou na LinkedInu. V současné době zde má profil více než 20 milionu studentů a absolventů.

-kk-

Zdroj: Social Media Today - odborný web zaměřený na sociální sítě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Social Media Today