Mýtus personalizace na firemním webu

Mýtus personalizace na firemním webu

Většina firem, která se snaží personalizovat své webové stránky pro potřeby zákazníků pouze vyhazuje peníze. Tvrdí to alespoň závěry nedávného průzkumu společnosti Jupiter Research, který personalizaci webových stránek označil za mýtus. Přiměje totiž k opakované návštěvě webu jen 8 procent respondentů. Daleko více zákazníky upoutá, investuje-li firma do rychlejšího načítání stránek nebo intuitivnějšího pohybu v jejich rámci.

Většina zákazníků již ví, co si chce koupit dříve, než vůbec spustí Internet. Není proto třeba nějak jim ztěžovat hledání požadovaného produktu personalizací. Firmy ovšem do personalizace investují nadále, aniž by si uvědomovaly, že se hodí spíše do e-mailu.

**Datum vydání:** X/2003
Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com