Mobilní etika - že se vás netýká?

Také už vás otravují všudypřítomné mobilní telefony? Jestliže ano, budete se muset smířit s tím, že vás budou otravovat i nadále, jelikož žijeme v informační éře. Na druhou stanu vás však nemusí pokaždé jen otravovat, protože povinností uživatelů mobilních telefonů se stále více stává dodržování jistých etických norem a pravidel. Mobilní telefon je v dnešním obchodním světě nutností. Manažeři jej používají v kanceláři i na pracovních cestách, aby si tak zachovali živý kontakt se svými podniky, klienty a rodinami.

Článek předkládá pět tipů proto, jak eticky správně telefonovat z mobilního telefonu, aby již nedocházelo k situacím, kdy osobní rozhovor jedince otráví veškeré okolí, kdy má člověk pocit, že před telefonujícími není úniku. Je to pět doporučení pro denní mobilní komunikaci manažera s jeho kanceláří, zákazníkem nebo rodinou:
- Vždy mějte na paměti, že telefonní hovory jsou osobní záležitostí, nikoli veřejným vystoupením.
- Do telefonu (či headsetu) zásadně nekřičte.
- Používejte vibrační vyvánění.
- Uvědomte si, že osoby, s nimiž fyzicky hovoříte mají vždy přednost před těmi, které vám v tutéž dobu zavolají na mobilní telefon.
- Nastavte si identifikaci volajícího a využívejte hlasové schránky.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral