Malý rozpočet? Zaměřte se na slova

Množství internetových stránek provozovaných malými firmami daleko převyšuje počet internetových stránek velkých korporací. To znamená, že většina stránek je vyráběna a spravována s relativně malým rozpočtem. Každá koruna se počítá a musí být využita opatrně. Bohužel málo vlastníků malých firem tráví dostatek času zjišťováním, co představuje úspěšnost a efektivnost webových stránek před tím, než do nich vloží peníze. I když si nemůžete dovolit, aby vaše stránky vytvářel tým zkušených profesionálů, neznamená to obětovat použitelnost a efektivitu. Prostě se zaměřte na obsah. Když se nedostává peněz a možnosti jsou omezené, zaměřte se na to, co produkuje jisté výsledky. A to je obsah, slova. Nemůžete nic zkazit, jestliže vaše stránky nabízejí uspořádaný a dobře napsaný obsah.

Mezi základní charakteristiku efektivních internetových stránek patří: zajímavé, informativní, užitečné, atraktivní, uspořádané, relevantní, schopné vyhledávání, snadno použitelné, rychlé a vysoce viditelné v internetových vyhledávačích. Zde je několik triků, které vám pomohou, jestliže si nemůžete dovolit profesionálního poradce:

- vy jste odborník, podělte se o znalosti,

- zkraťte to,

- kontrolujte svůj pravopis,

- vybírejte formát souborů moudře,

- stejně tak i formát písma,

- zeptejte se na názor lidí ne přímo zapletených do vašeho odvětví,

- buďte ochotni pravidelně aktualizovat obsah.

-ba-

Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs