Malé firmy objevují Twitter

Následkem toho, jak ekonomické podmínky nutí podnikatele šetřit, se řada z nich začíná obracet ke stále populárnější sociální komunitní síti Twitter jako k jednoduché cestě propagování své firmy a komunikaci se zákazníky. Podle aktuálního výzkumu mobilního operátora O2 používá tuto službu již 17 % britských malých firem, z nichž čtvrtina se přihlásila během posledního měsíce.

Ještě před rokem byl přitom Twitter pouze doménou počítačových nadšenců. Dnes jej jen v Británii využívají tisíce firem, zejména kvůli úsporám nákladů. 16 % firem oslovených O2 uvedlo, že tímto způsobem ušetřily až 5000 liber. Celkem dnes podle O2 používá Twitter asi 700 000 malých firem, které denně rozešlou kolem 3 milionů zpráv.

Tři čtvrtiny respondentů používají Twitter k marketingu. 42 % si jej vybralo hlavně kvůli udržení kontaktu se zákazníky a dodavateli. Třetina pak tímto způsobem sleduje své konkurenty.

-kk-

Zdroj: Business Zone - britský portál o obchodu a podnikání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Zone
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace