Kolaborativní obchod: Nová výzva pro Internet

Vytisknout

Elektronický obchod je v posledních pěti letech bezpochyby nejžhavějším trendem v rozvoji Internetu. Je zřejmé, že již nejde jen o pomíjivou módu. Podnikatelé, kterým tato vlna unikla, budou zřejmě marně čekat na další, stejně mohutnou. Pro většinu velkých a středně velkých firem není otázkou, zda elektronický obchod vůbec provozovat, ale jakou strategii zvolit.Přinejmenším zajímavé možnosti - pro obchodníky i pro zákazníky skýtá tzv. kolaborativní obchod. Jedná se o prodej zboží nebo služeb…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace