Kolaborativní obchod: Nová výzva pro Internet

Elektronický obchod je v posledních pěti letech bezpochyby nejžhavějším trendem v rozvoji Internetu. Je zřejmé, že již nejde jen o pomíjivou módu. Podnikatelé, kterým tato vlna unikla, budou zřejmě marně čekat na další, stejně mohutnou. Pro většinu velkých a středně velkých firem není otázkou, zda elektronický obchod vůbec provozovat, ale jakou strategii zvolit.

Přinejmenším zajímavé možnosti - pro obchodníky i pro zákazníky – skýtá tzv. „kolaborativní obchod“. Jedná se o prodej zboží nebo služeb elektronickou cestou – v reálném čase. Článek přináší základní informace o novém systému. V krátkém rozhovoru se pak tvůrci systému kolaborativního obchodu zabývají organizačními a technologickými aspekty této nové formy interakce mezi obchodníkem a zákazníkem.
Zdroj: Icasit KM Central - informace z oblasti správy znalostí na webu George Mason University, USA
Zobrazit přehled článků ze zdroje Icasit KM Central