Jsou vám webové stránky něco platné?

Fungují vaše internetové stránky a jak se to dá změřit? Zde je jakýsi průvodce měřením úspěšnosti vašich webových stránek.
1. Identifikujte hlavní investory – kdo se ve vašem podniku o stránky stará, kdo je zainteresován.
2. Identifikujte primární cíle těchto lidí – co chtějí pro společnost, pro své oddělení i pro sebe samé.
3. Identifikujte nejdůležitější návštěvníky vašich stránek.
4. Identifikujte primární cíle těchto návštěvníků – snadnost, rychlost, výběr a cena.
5. Seřaďte podle důležitosti všechny cíle.
6. Určete rozhodující měřítka – co signalizuje, že jste se přiblížili stanoveným cílům?
7. Zajistěte nezbytnou technologii.
8. Dejte na reference, ptejte se.
9. Rozšiřujte pouze data, která řídí obchodní rozhodování, a jen mezi ty, kteří je potřebují.
10. Odpovědnost, spolehlivost, viditelnost a integrita všech uvedených snah.
-ba-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace