Jaký je obsah vašich internetových stránek?

Jen malé procento internetových stránek je opravdu efektivní - autor článku odhaduje, že jen asi 10 %, zbytek jen „stojí v cestě“ těm dobrým.

Máte ten správný instinkt?

Doposud byl obsah velmi podhodnoceným aktivem. Když byl internet v počátcích, zaměřovali se lidé hlavně na technickou stránku, poté se soustředili na vizuální design. V poslední době si ale uvědomují, že kvalita obsahu je esencí úspěšné internetové stránky.

Internet je plný nedůležitých informací. Ty mají obecně sloužit k zaplnění stránek a obvykle se jedná o části textu například z tisku, které byly transplantovány na internet bez patřičných úprav. Měly by ale podstoupit velkou rekonstrukci a nechat se přeměnit do zajímavých příběhů s jasným poselstvím.

V současné době jsou měření na internetu poměrně primitivní, ale zlepšují se. Během několika málo let se internet stane vyspělým komunikačním kanálem s jasnou analýzou obsahu.

Esence úspěchu

Na volbě slov záleží. Například časopis Fortune zažil zajímavý úkaz. Roky vydával přílohu s informacemi o možnostech při odchodu do důchodu s titulkem „Lepší plány pro odchod do důchodu“. Pak někdo přišel s tím, ať se plátek přejmenuje na „Odejděte do důchodu bohatý“ (anglicky jen dvě slova – retire rich). Tato změna v názvu přinesla obrovský nárůst zájmu.

V dnešním hektickém světě jsme zahrnováni tolika informacemi, že vnímáme jen to, na čem nám skutečně záleží. A vyjadřujeme tyto potřeby několika slovy. Tajemství internetové komunikace a marketingu tkví právě v konceptu takových slov.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs