Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (1/2)

Stránka společnosti na síti LinkedIn vám umožňuje zapojit zákazníky a budovat povědomí o vaší značce. Přečtěte si podrobný návod, jak ji správně nastavit a efektivně spravovat.

Ilustrační snímek

Bez ohledu na to, jaké je cílové publikum vaší firmy, založení firemní stránky na síti LinkedIn by pro vás mělo být povinným úkolem – stejně jako založení osobního účtu, pokud se chcete propojovat s dalšími profesionály v oboru a obchodními partnery. 

Jak stránku založit

Než nastavíte stránku společnosti, je potřeba se na to náležitě připravit a vzít v úvahu několik věcí:

1. Vaše aktuální profily

Jaké informace sdílíte na aktuálních firemních profilech na sociálních sítích? Možná ušetříte čas tím, že rozšíříte některé z těchto informací i na svoji firemní stránku na LinkedInu. Dávejte si ale pozor na kopírování textů – každá síť by měla mít vlastní unikátní popisky přizpůsobené povaze komunity. Na LinkedIn chodí profesionálové, Facebook a další podobné sítě jsou spíše pro zábavu.

Měli byste zajistit, aby vaše značka byla jasná a konzistentní, ale vaše firemní stránka LinkedIn by také měla být svěží a unikátní oproti ostatním komunikačním kanálům.

2. Profily vašich konkurentů

Vždy je užitečné zkontrolovat, jak se vašim konkurentům daří na dané síti, takže neváhejte navštívit příslušné stránky LinkedIn a poznamenejte si všechny relevantní informace. Co dělají vaši konkurenti dobře? Co jim zjevně chybí? Využívají všechny nástroje a funkce, které LinkedIn nabízí? Nyní se porovnejte. Jak by mohla vaše vlastní stránka na LinkedIn nabídnout víc?

3. Vaše komunikační cíle

Než začnete, je užitečné přemýšlet o účelu založení stránky společnosti na LinkedIn. Na koho se konkrétně zaměřujete? Jak můžete využít platformu, která se liší od ostatních platforem, ve svůj největší prospěch?

4. Váš marketingový plán

Váš marketingový plán by měl být v souladu s vašimi komunikačními cíli pro vaši firemní stránku. Jakmile víte, co chcete z platformy dostat, budete moci vytvořit každodenní plán obsahu na míru. LinkedIn vám umožňuje sdílet kombinaci obrázků, videa a dalších médií s písemným obsahem a sdílenými příspěvky, takže nezapomeňte zohlednit tuto diverzifikaci ve vašem plánu zveřejňování příspěvků.

V navazujícím článku se zaměříme na to, jak firemní stránku na síti LinkedIn založit – krok za krokem.

 

-bb-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How

Články v sérii

Aktuální

Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (1/2)

Aktuální

Jak založit a efektivně spravovat firemní stránku na LinkedInu (2/2)