Jak si udržet důvěryhodný profil na sociálních sítích

Ilustrační snímek

Aktivity manažerů na sociálních sítích pomáhají – ať už cíleně, či nevědomě – dotvářet to, jak veřejnost vnímá celé jejich organizace. Proto by si každý manažer měl dobře rozmyslet, co pod svým jménem vypouští do online světa. Obecně se doporučuje upřímnost, zároveň však také správná míra diskrétnosti. Pokud se chcete vyhnout zbytečným problémům, nevyjadřujte se k ničemu příliš politickému a příliš osobnímu.

Praktické rady pro manažery, jak si udržet zdravý profil na sociálních sítích, přinesl server Talent Management:

Buďte důvěryhodní

Klíčem k důvěryhodnosti ve světě sociálních sítí je sladění veřejného vystupování s tím, jak se chováte v soukromí.

Na nic si nehrajte

Nepředstírejte, že jste někým, kým nejste. Brzy byste se točili v kruhu lží a ztráty vlastní identity.

Sázejte na upřímnost

Otevřenost ohledně vašich osobních aktivit a preferencí vám dodá na důvěryhodnosti. Lidé by z vás neměli mít pocit, že něco skrýváte.

Uznejte svou chybu

Pokud jste z nějakého důvodu uvedli své okolí a veřejnost v omyl, omluvte se.

-kk-

Zdroj: Talent Management - portál amerického časopisu zaměřeného na řízení talentů
Zobrazit přehled článků ze zdroje Talent Management