Jak si (ne)poškodit osobní značku na LinkedInu

Ilustrační snímek

Naše profily na sociálních sítích jsou chtě nechtě součástí naší profesionální značky. Je tedy pouze na nás, zda to budeme přehlížet, nebo s tím budeme počítat a pracovat. Klíčovou roli hraje profil na LinkedInu, od kterého lidé očekávají informaci, kdy jsme ve svém oboru a proč by se s námi měli spojovat. Server customerthink.com proto upozornil na několik věcí, jimž si na LinkedInu zbytečně poškozujeme osobní značku.

1. Neprofesionální fotografie

Fotografie dává vašemu jménu obličej, a to doslova. Neměla by proto zobrazovat nic jiného. Žádná jiná než profesionální fotografie není vhodná.

2. Adresa profilu

Řada lidí stále neví, že si mohou upravit webovou adresu, na které se nachází jejich profil. Prezentují se pak s profilem na adrese, která vypadá například takto: cz.linkedin.com/in/06543511680205, místo aby si ji upravili na cz.linkedin.com/in/jmeno.

3. Příliš mnoho dovedností

Všichni máme přirozenou tendenci uvádět dovednosti, o kterých si myslíme, že by měly být uvedeny, aby náš profil dobře vypadal. Říkáme si, že čím více, tím lépe. To je však chyba. Příliš mnoho dovedností nepůsobí dobře. Proč například uvádět, že umíte pracoval s Microsoft Office, když to dnes umí každý? Raději uveďte jen několik nejvýraznějších dovedností.

4. Propojení s dalšími stránkami

LinkedIn umožňuje, abyste ve svém profilu uváděli odkazy na své webové stránky, blogy nebo na Twitter. Tím si mohou návštěvníci vašeho profilu rozšířit obzory o tom, co děláte a získat ve vás větší důvěru. Odkazujte na zajímavé projekty, na nichž jste pracovali a další materiály, které podpoří vaši důvěryhodnost.

-kk-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink