Jak číst mezi klepnutími myší

Vytisknout

Klasické kamenné podniky neustále provádějí analýzy zákaznického chování, aby mohly svým zákazníkům nakupování u nich ještě více zpříjemnit. Totéž je možné udělat i s webovými stránkami, jejichž prostřednictvím podniky nabízejí své produkty k zakoupení. Analýzou návštěvníků svých webových stránek mohou podniky zlepšit zákaznický servis a upravit stránky tak, aby byly pro návštěvníky zajímavější. Konkrétně je třeba věnovat pozornost pěti faktorům:- Nejoblíbenější stránky. Nejnavštěvovanější…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace