Informační management - informace se stává surovinou budoucnosti

Autorka článku se zabývá významem vědomostí a informací v současnosti a budoucnosti z hlediska konkurenceschopnosti firem. Pozornost je věnována novým možnostem získávání informací přes datové sítě i tradičnímu způsobu sdělování informací mezi zaměstnanci.

Současné trendy jednoznačně prokazují, že vědomosti, know-how a informace se v příštích letech budou považovat za klíčovou surovinu pro budoucí výrobu a služby. V článku je uveden příklad firmy **Siemens**, která investovala do informačního managementu a služeb s cílem skutečné spokojenosti a loajality zákazníků. V článku jsou dále podrobně popsány možnosti nabídky a zákaznické podpory firmy Siemens na Internetu. Závěrem autorka vyzdvihuje význam přehlednosti informací a osobního kontaktu se zákazníkem za účelem odbourání nedůvěry a vědomostních rozdílů.

*Datum vydání:* 08/2000
Zdroj: etz (Elektrotechnik + Automation) - německý časopis zaměřený elektrotechniku, automatizaci a řízení výroby
Zobrazit přehled článků ze zdroje etz (Elektrotechnik + Automation)