Google spustil nové služby na pomoc firmám, které chtějí expandovat na mezinárodní trhy

Vytisknout

Web s názvem Google Ads for Global Advertisers byl navržen jako centrální rozcestník s nástroji a tipy, jak najít správný trh pro konkrétní výrobky a služby, přeložit firemní webové stránky a texty reklamních sdělení, oslovit nové zákazníky a seznámit se s mezinárodními pravidly pro platby, dodávky zboží či zákaznický servis.

K vyhledávání trhů s vysokou poptávkou po určitých výrobcích a službách slouží nástroj Global Market Finder, který automaticky překládá klíčová slova do 56 různých jazyků a pomocí vyhledávače Google identifikuje, kde lidé nejvíce hledají příslušné výrobky či služby. Nástroj je k dispozici zdarma.

Podle oficiálního blogu společnosti Google pomáhá tento nástroj firmám vyhodnocovat nové trhy tím, že ukazuje objem lokálního vyhledávání, odhady cen za klíčová slova a konkurenci pro každé klíčové slovo na příslušném trhu. Znamená to odpověď na otázku, jak konkurenční je daný trh, jak se poptávka v jedné zemi dá srovnat s poptávkou jinde na světě a kolik bude stát reklama na vybraných trzích.

-kk-

Zdroj: BUSINESS & LEADERSHIP - irský zpravodajský portál z oblasti obchodu a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BUSINESS & LEADERSHIP
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace