Firemní politika sociálních médií

Pokud jste již zavedli firemní politiku používání sociálních médií, nebo o tom v blízké době uvažujete, měla by zahrnovat pět základních opatření:

- Firemní byznys je důvěrný. Důvěrné informace by se neměly sdílet mimo firmu.

- Buďte zdvořilí. Nepublikujte žádný obsah, který by mohl poškodit ostatní.

- Nezveřejňujte nelegální aktivity. Samozřejmě, že všichni zaměstnanci by měli dodržovat zákony, jakýkoli obsah naznačující, že podnikáte něco nelegálního, však poškodí vaši pověst.

- Respektujte soukromí všech. Nezveřejňujte žádné detaily o spolupracovnících ani klientech.

- Udržujte přísné standardy chování. Vše, co netolerujete ve všech ostatních případech, netolerujte ani v online prostředí.

-kk-

Zdroj: HR Morning - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Morning