Evropská mediální krajina ve výzkumu EIAA

55 procent evropských uživatelů internetu aktivně mění svůj názor na obchodní značky poté, co si o nich vyhledá informace na internetu. To je jedno z hlavních zjištění studie organizace European Interactive Advertising Association (EIAA) s názvem European Media Landscape Report.

European Media Landscape Report je rozsáhlá studie spotřeby médií, používání internetu a trendů v oblasti e-komerce 521 milionů lidí starších 16 let ve Velké Británii, Německu, Francii, Itálii, Španělsku, Belgii, Nizozemí, Dánsku, Norsku, Švédsku, Rusku, Portugalsku, Polsku, Švýcarsku a Turecku.

Více médií najednou

Ukázalo se, že 76 procent Evropanů starších 16 let napříč všemi zkoumanými trhy používá současně více médií. 30 procent například pracuje s internetem a sleduje u toho televizi. Třetina evropských uživatelů internetu si bez něj neumí představit svůj život. Totéž platí pro konzumenty televizního vysílání. Mladí lidé ve věku od 16 do 24 let věnují více času internetu než televizi.

E-mail stále vede

Mezi nejoblíbenější aktivity na internetu patří e-mail (76 %), komunikace prostřednictvím sociálních sítí (45 %), instant messaging (40 %), sledování filmů, televizního vysílání nebo videoklipů (32 %) a přispívání do hodnocení a anket (27 %).

71 procent uživatelů tvrdí, že díky internetu jsou v častějším kontaktu s příbuznými a přáteli. Polovině pomohl internet k výběru lepších výrobků či služeb, 47 procent pak díky němu lépe řídí své finance.

-kk-

Zdroj: BUSINESS & LEADERSHIP - irský zpravodajský portál z oblasti obchodu a managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BUSINESS & LEADERSHIP