Efektivní e-mail? Jádro sdělení do první věty

Hlavní sdělení, požadavek nebo otázku pište hned do první věty svých e-mailů. To je základní doporučení Američanky Marshy Eganové, která se jako certifikovaný kouč zabývá efektivním využíváním elektronické pošty. Může to podle ní výrazně zvýšit kvalitu vaší komunikace a odpovědí, kterých se vám na vaše zprávy dostane.

Tím, že uvedete své sdělení hned v první větě, dosáhnete několika důležitých věcí najednou:

- Vyjasníte své záměry.

- Zaměříte pozornost čtenáře a poskytnete kontext, který podpoříte zbývajícím textem.

- Vyhnete se možnosti, že by čtenář mohl přehlédnout jádro sdělení nebo neodpověděl na vaši otázku.

- Ušetříte čas.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek