E-service: Poskytování služeb v reálném čase

Největší dodavatelé vyspělých technologií připravují zásadní změnu v koncepci Internetu. Jedná se o tzv. „elektronickou službu“ (e-service), která má v praxi podobu tržiště se znalostmi. Hodnota této služby (zprostředkované pomocí internetového prohlížeče) spočívá v přímém napojení firmy na potenciální zákazníky.

Službu tohoto typu – v její počáteční podobě – již provozuje například společnost - **FedEx Corp.** Zákazníci si budou moci z libovolného místa v síti Internet předplácet služby sledování balíků služeb. Hladké propojení služeb zajistí standard XML.

Nejlepších výsledků dosáhnou ty společnosti, které se naučí rozlišovat svůj majetek z hlediska lokalizace, uchopitelnosti, opětovného využití a hodnoty.

Nový typ služeb demonstruje autor na příkladu sledování skladových zásob.

**Datum vydání: VIII/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine