E-mailová reklama - váš spojenec

Malé i velké společnosti využívají internet k prodeji svého zboží a služeb, což se nazývá e-komerce. K prezentaci však lze využít i velmi rozšířenou elektronickou poštu. Při tvorbě internetové stránky pro prodej zboží či služeb tedy nezapomeňte na e-mail, jako součást své e-komerční strategie.

Vyvarujte se spamu – mohl by poškodit pověst vaší firmy. V několika posledních letech mnoho rádoby online obchodníků získávalo seznamy e-mailových adres, které prodávali nebo obtěžovali svými e-maily adresáty, kteří neměli možnost se ze seznamu jakkoliv odhlásit. Internetová komunita těmito způsoby pohrdá.

Jak tedy bez problémů vytvořit skupinu vašich potenciálních online zákazníků? Nabídněte jim na vašem webu seznam informací, které jim můžete poskytnout pomocí e-mailu. Zákazník pak jen prostě zaškrtne to, co ho zajímá. Nezapomeňte mu dát možnost kdykoliv se z této služby odhlásit.

Máte-li tedy potřebný seznam, použijte jej jako nástroj ke komunikaci a presentaci. Do e-mailu můžete vložit například reklamní banner, což je upoutávka, kterou můžete spatřit v záhlaví internetové stránky.
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com