Definice a hodnocení kompetencí - přehled možných přístupů

Vytisknout

Implementace systémů efektivního učení, rozvoje a řízení výkonu vyžaduje využívání modelů kvalifikace a funkční přístup k hodnocení jednotlivců podle těchto modelů. Článek se zabývá hlavními možnostmi definice a hodnocení kvalifikace.Systémy efektivního učení a řízení výkonu musí mít určité metody hodnocení potřeb každého jednotlivce. Díky nim mohou poskytnout danému člověku potřebné školení a další výuku. Model kvalifikace je skupina schopností jednotlivce, které nejlépe odpovídají požadavkům…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace