Co se děje na poli e-komerce?

Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O její existenci a pevném místě na moderním ekonomickém trhu již není sporu.

Nedávný zahraniční průzkum se zabýval pěti trendy současné e-komerce:
* Přichází vícekanálový prodej. Obchodníci, stejně jako zákazníci, používají stále více forem prodeje: katalogy, kamenné obchody a internetové stránky. Jejich působení má tak větší rozsah,
* Spokojenější zákazníci. Klienti již vědí, co mohou od e-komerce očekávat. Také obchodníci jsou již zkušenější,
* Zákazníci si dělají, co chtějí. Přestože se stále více firem snaží efektivně zpracovávat zákaznická data, je téměř nemožné chování klientů předpovídat nebo dokonce měnit,
* Zánik středních podniků, zabývajících se e-komercí, a
* Větší zisky. Počet profitujících společností zabývajících se elektronickým obchodem stále roste.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily