Co děláte špatně na LinkedInu?

Profil na sociální síti LinkedIn slouží k prezentaci vašich profesionálních úspěchů a zkušeností v online světě. Samotné založení profilu však nestačí, je třeba naučit se s ním pracovat tak, aby vám to bylo ku prospěchu ve vašem oboru. Na to, co profesionálové na LinkedInu dělají nejčastěji špatně, upozornil server Forbes.com. Zároveň radí, jak tyto chyby napravit.

Nemáte žádná doporučení

Řešení: Pokud chcete vypadat důvěryhodněji, požádejte o doporučení alespoň 5 lidí, s nimž jste spolupracovali nebo spolupracujete.

Máte příliš mnoho doporučení najednou

Řešení: Pokud nechcete vypadat jako někdo, kdo okatě hledá práci, žádejte o doporučení průběžně, i když práci zrovna nehledáte.

Uvádíte nepravdivé informace

Řešení: Pokud nechcete být usvědčeni ze lži, a ztratit tak reputaci v oboru, jednoduše nelžete.

Flirtujete

Řešení: Pokud nechcete vypadat jako loudil, držte se profesionální úrovně komunikace. Pokud vás někdo skutečně přitahuje, najděte si jinou cestu.

Nepopisujete svou práci

Řešení: Pokud chcete, aby návštěvníci vašeho profilu pochopili, čím se zabýváte, neomezujte se na pouhé označení své pozice pojmem „specialista“ nebo "manažer". Rozepište se o svých zkušenostech v sekci Souhrn.

Nemáte v profilu fotografii

Řešení: Pokud chcete dodat svému profilu osobnější vzhled, větší transparentnost a důvěryhodnost, vložte profesionální fotografii svého obličeje.

Neuvádíte nic osobního

Řešení: Pokud nechcete být vnímáni jen jako suší profesionálové bez osobního života, přidejte své koníčky či ocenění a zapojte se do diskusních skupin kolem svých osobních zájmů.

Provádíte velké změny ve svém profilu

Řešení: Pokud nechcete být podezřelí, že si svůj životopis a úspěchy vymýšlíte, provádějte změny strategicky, tj. postupně.

-kk-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com