Co dělat v případě akvizice vašeho dodavatele softwaru pro CRM jinou firmou?

Co dělat, pokud je váš dodavatel softwarového řešení pro CRM koupen jinou společností? Důsledky mohou být katastrofální, ale ne vždy je tomu tak. Předně záleží na tom, hodlá-li nová společnost pokračovat ve vývoji produktu získané firmy. Někdy nová společnost oba produkty sloučí a vznikne tak nový, vylepšený produkt.

Ne vždy je však situace takto ideální. Některé společnosti se o získaný produkt jednoduše přestanou zajímat a dále jej vyvíjet, nebo nemají pro další vývoj produktu technologie.

Pokud taková situace nastane, měla by se klientská firma nejprve ptát na její možný dlouhodobý dopad. Někdy při bližším prozkoumání smlouvy zjistí, že není čeho se obávat. Pokud ne, je třeba začít se zajímat o společnost, která dodavatele koupila. To je možné učinit například výzkumem mezi zákazníky dané firmy. Dále je dobré osobně zjistit, co nová společnost může nabídnout vám, a zda je schopna alespoň krátkodobě zaručit podporu produktu. Další otázkou zůstává, je-li firma ochotna své sliby plnit.

**Datum vydání: II/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily