Autoresponder - ušetřete čas strávený nad dotazy zákazníků

Představte si, že můžete doručit všechny informace, které by vaši zákazníci (či potencionální zákazníci) mohli potřebovat, a to bez odpovídání na e-maily nebo zvedání telefonu. Díky nástroji zvanému autoresponder je to jednoduše proveditelné.

Pro internetové obchody se autoresponder začíná stávat nepostradatelným nástrojem v dialogu se zákazníky. Je to metoda automatických odpovědí na e-maily, které vám vaši stávající či potencionální zákazníci zasílají. Čas jsou peníze a osobní odepisování na každý e-mail zabere času opravdu hodně - a to jak vašeho, tak i zákazníků, kteří musejí čekat, než se na jejich dotaz dostane. Díky autoresponderu ušetříte spoustu času a zákazník dostane okamžitou odpověď.

Autoresponder může mít několik různých využití. Někdo jej využívá k zodpovídání často kladených otázek o produktech či službách, jiní s jeho pomocí rozesílají informace o cenách a katalogy zboží, či nechávají na zákazníkův mail automaticky zasílat změny stavu vyřizování objednávky. Autoresponder může být taky praktickým způsobem, jak vítat nově registrované zákazníky, nebo jim poděkovat za jejich objednávku.

V praxi to znamená, že když vám zákazník pošle mail například na adresu noveprodukty@vašedoména.cz, dostane dotyčný automaticky vámi sestavený materiál o novinkách ve vaší nabídce. Pokud je e-mail zaslán třeba na adresu servis@vašedoména.cz, získá zákazník odpovědi na často kladené otázky nebo řešení častých problémů. Zákazníkům tak odpadá časově náročné hledání informací na webových stránkách a dostávají potřebné informace přímo „pod nos“.

Autoresponder je nástrojem internetového marketingu, který vás kromě koupě vhodného softwaru nebude nic stát. Automatické odpovědi na e-maily zákazníků mohou být vítaným doplňkem vaší marketingové strategie, který vám muže zvýšit odbyt, aniž by to od vás vyžadovalo nějakou další aktivitu.

-ds-

Zdroj: SelfGrowth.com - online komunita věnovaná osobnímu rozvoji
Zobrazit přehled článků ze zdroje SelfGrowth.com