7 věcí, které můžete pro své stránky (a sebe) udělat

Pokud chcete udělat z návštěvníků vašich webových stránek kupující, mohl by vám tento článek pomoci se získáním a udržením provozu, který potřebujete k prosperitě. Důležité je najít způsob, jak si návštěvníky udržet, když jednou vstoupí na vaše stránky. Proč jinak plýtvat časem a penězi a budovat stránky, kdyby na nich nikdo nezůstával? Autor sestavil sedm jednoduchých způsobů, jak využít obsah stránek k udržení návštěvníků a jejich změně na kupující:
1. Vezměte si na starost obsah – rozhodně přemýšlejte o tom, jak často obsah potřebuje aktualizovat. To záleží na typu produktů. Sepište obsah sami, kdo jiný zná lépe váš produkt? Připojte články o tom, jak váš produkt může ušetřit zákazníkům čas, jak jim může ušetřit peníze, nebo o zajímavém a unikátním upotřebení vašeho produktu.
2. Sdělujte návštěvníkům, co je nového – přeneste jejich pozornost tam, kde ji chcete mít. Označte nové produkty a sdělení ikonou „NOVÉ“, ale dejte pozor, aby tam nebyla ještě příští rok...
3. Nechte návštěvníky, aby se zúčastnili – můžete na stránky umístit schránku na připomínky a nápady, soutěž o ceny nebo dotazník.
4. Kontrolujte veškerý obsah – tzn. nejen text a každé jednotlivé slovo, ale i obrázky, odkazy, linky, loga a e-mailové adresy.
5. Vyzkoušejte bezplatné poskytovatele – existuje množství míst, kde najdete informace o všech možných tématech, které můžete použít pro své stránky zadarmo.
6. Nikdy nic nevyhazujte – vaše stránky budou pro uživatele o 50% užitečnější, když budete staré informace archivovat.
7. Dívejte se, poslouchejte a učte se.
-ba-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com