7 hříchů internetového marketingu

Internet je stále v pohybu – to je dobrá i špatná zpráva. Vyhněte se následujícím chybám:

- Ztráta kódu pro trasování reklamy. Zajistěte ukládání stránek ze serveru, ušetříte si hodně práce v případě, že by došlo k chybě.

- Neodstranění neaktuálních nabídek.

- Ztráta transakcí z opožděných akcí. Ne všichni vaši klienti dotáhnou ihned po kliknutí na vaši nabídku transakci do konce. Nastavte dobu ukládání cookies nebo vašeho řešení trasování reklamy alespoň na 30 dní.

- Ignorování podezřelých tlačítek. Všímejte si, zda nemáte na stránce „nezvané hosty“.

- Zapomínání na konkurenty. Když konkurenti změní nabídky, vaše už následkem toho nemusí být zajímavá. Sledujte, co se děje ve vaší sféře a snažte se rychle, pružně a originálně reagovat.

- Chabá optimalizace. Přestaňte využívat stejné marketingové sdělení. Vylepšete svou kampaň a snažte se oslovit nové zákazníky tím, že budete neustále zkoušet inovační nabídky.

- Nevěnování pozornosti tempu přeměny stránek. I malé úpravy a vylepšení designu stránek mohou znamenat nárůst zájmu a zisku. Autor nedoporučuje pouhé zaměření se na marketingové kampaně, ale také na stránky samotné.

-av-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace