10 otázek před zakoupením softwaru

Dříve, než se firma rozhodne zakoupit konkrétní softwarové řešení, měla by se dokonale seznámit s tím, co všechno toto řešení zahrnuje. Článek sestavil deset základních otázek, které je třeba si před konečným rozhodnutím položit.

- Na základě čeho je určena cena tohoto softwaru? (Podle počtu uživatelů, nebo počítačů?)
- Jaké služby technické podpory přímo na pracovišti koupě zahrnuje?
- Existuje záruka spokojenosti s tímto softwarem?
- Jak dlouho trvá odstraňování chyb?
- Jak často vycházejí aktualizace a jsou na ně zákazníci upozorňováni?
- Lze tento software postupně upravovat (např. s rozšiřováním podniku)?
- Lze tento software upravovat k dosažení aktuálních obchodních cílů?
- Jaké typické překážky lze očekávat při instalaci?
- V jakém rozsahu je možné využít služeb technické podpory a jak funguje oddělení zákaznické podpory u poskytovatele?
- Zjistěte, zda existuje seznam položek, které si stávající zákazníci přejí zahrnout do příští verze programu a kdy budou zavedeny.

-kk-

**Datum vydání:** VI/2004
Zdroj: Workindex.com - rozcestník k řešením v oboru lidských zdrojů, nové informace pro personalisty
Zobrazit přehled článků ze zdroje Workindex.com