Zpátky do trenek

Tvrzení, že organizace může získávat hodnotu prostřednictvím sdílení a efektivní správy znalostí (KM), působí na první pohled samozřejmě. Velká část iniciativ v oblasti správy znalostí ale selhala i přes vysoké finanční investice a toto tvrzení nepotvrdila. Hlavním důvodem zůstává nedostatečné zaangažování lidí. Článek proto navrhuje pět kroků, které by měly pomoci vrátit jak management, tak zaměstnance organizací takříkajíc do centra dění a správu znalostí zkvalitnit.

- Pochopte klíčové ovládací prvky v příslušném byznysu.
- Získejte záštitu výkonného vedení.
- Analyzujte znalosti.
- Poskytujte odměny a uznání.
- Implementaci provádějte po fázích.

**Datum vydání:** XII/2003
Zdroj: Intelligent Enterprise - strategické podnikání, informace a IT
Zobrazit přehled článků ze zdroje Intelligent Enterprise