Zavádění systému správy znalostí ve společnosti Ernst & Young

Zahrnutí znalostí do klíčových komponent strategického plánování společnosti znamenalo významnou strategickou změnu ve způsobu práce řídicího úseku společnosti Ernst & Young. V osnově nového plánu byl kladen důraz na tři oblasti správy znalostí: podchycení znalostí a jejich aktivace, celkový příspěvek k celofiremnímu znalostnímu potenciálu a uznání klientů jakožto cenných zdrojů znalostí a vůdčích schopností.

Při zavádění tohoto plánu vytvořila vedoucí skupina centra pro rozvoj znalostí a do znalostních sítí zavedla služby klientům. Centrum podnikatelských znalostí podpořilo založení knihovny, centra zodpovídání dotazů a databáze znalostí dostupné prostřednictvím firmy. Centrum vytvořilo taxonomii a architekturu báze znalostí, přičemž spolupracovalo přímo s experty v oblasti znalostních sítí. Tak byly postiženy otázky přispívání do báze znalostí, třídění znalostí, jejich získávání a aktualizace.
Zdroj: Cap Gemini Ernst & Young - portál mezinárodní poradenské společnosti
Zobrazit přehled článků ze zdroje Cap Gemini Ernst & Young