Zamířit, připravit k palbě, pal!

Vytisknout

Velice silnou marketingovou zbraní je dnes demografický průzkum. Nemůžete samozřejmě prodávat své produkty všem, vždy se najde někdo, komu nebudou vyhovovat. Takové počínání by bylo neefektivní, ale také velmi nákladné.Při distribuci produktu je tedy nadmíru důležité zaměřit se na konkrétní skupinu či skupiny obyvatelstva. Demografický průzkum má několik faktorů. K hlavním patří příjem, věk a rodinný status potencionálních zákazníků. Znalost průměrného příjmu zákazníků je velmi podstatná pro…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace