Využijte předchozího zaměstnavatele pro networking

Podnikání stojí na vztazích a kontaktech a lidé se nebrání pomoci ostatním zvlášť, když je to nic nestojí. „Staré“ pracovní kontakty proto mohou být dobrý zdrojem pro budoucí podnikání. Většina samoživitelů získává nové zákazníky prostřednictvím „šeptandy“, zvlášť, když si udrželi s bývalými kolegy dobré vztahy a těžili delší dobu ze vzájemných výpomocí.

Kultivaci kontaktů lze provádět mnoha způsoby, jak před, tak po oficiálním založení firmy. Svěřte se kolegům s vaším podnikatelským úsilím a plánem nenucenou cestou, která nezpůsobí konflikt zájmů s vaším stávajícím zaměstnavatelem.

Poté, co odejdete od zaměstnavatele, řekněte každému, koho znáte profesně i v osobním životě o svém podnikání, i když nabízíte něco, co oni osobně nepotřebují. Mohou ale předat informace někomu, kdo zájem mít bude. Zvlášť pak, pokud budete mít dobré renomé.

-av-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace