Využijte maximálně každoroční finanční plánování

Vytisknout

Plánování a příprava rozpočtu v oblasti marketingu vynáší na světlo ty horší stránky příslušných manažerů. Více než polovina oslovených v průzkumu časopisu CFO přiznala, že mezi nimi tento proces podněcuje nevhodné chování. Začínají žít pro svá zbožná přání a tlačí na ostatní, aby přinášeli lepší výsledky s méně prostředky.Časopis CFO uvádí, že téměř 45 % jich tvrdí, že každoroční příprava rozpočtu a reportování je obdobím, které je pro ně velmi náročné a neoblíbené. Protože je ale nelze…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace