Vciťte se do svých zákazníků, budete dobrými designéry

Dnešní zákazník žije pro design. Je proto snaha, aby takový design byl zároveň užitný, atraktivní, požadovaný a zajímavý. Pak je hnacím motorem poptávky.

Všichni profesionálové a tedy i designéři jsou zranitelní, když mají pocit, že něco opravdu umí, svádí je to k ležérnosti. Kolikrát jste rozhodli pro určitý design na základě toho, že dostanete nějaké ocenění a pozapomněli na zákazníka?

Co tedy znamená být „soucitným“ designérem? Dělejte věci, které vám pomohou uživatele, pro kterého navrhujete, pochopit. Obujte si jejich boty.
Zde je několik praktických rad, jak rozvinout spolucítění pro vaše uživatele:

- Vyjděte z kanceláře. Odložte designérský časopis a vyjděte do skutečného světa. Sledujte, naslouchejte a učte se.

- Mluvte s někým. Hovořte s lidmi, pro které navrhujete design. Je možné, že se s nimi jinak nedokážete ztotožnit.

- Buďte zvědaví. Nevíte jak? Představte si, že je vám pět let a zkuste se ptát stejným způsobem, jako takové dítě.

- Dělejte to, co vaši uživatelé. Pokud soucítíte s lidmi, pro které vytváříte design, uděláte ho především pro ně - tak funguje dobrý designér.

-av-
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace