Už máte značku dobrého zaměstnavatele?

Vytisknout

Mnoho společností si začíná uvědomovat potřebu vybudovat pracovní značku, která by je charakterizovala jako dobře řízenou firmu, jako dobré místo k práci. Značky výrobků se budují již dlouhou dobu, ale teprve nadávno začali vedoucí pracovníci považovat za důležité vybudovat značku jejich společnosti jako zaměstnavatele. Pracovní značka by měla být cílenou dlouhodobou strategií zaměřenou na řízení vnímání a uvědomění zaměstnanců, potenciálních zaměstnanců a investorů vzhledem k dané firmě.Aby…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace